måndag 4 februari 2013

Tvådelad februari

Det finns ett före och efter. Den här gången före och efter Syfestivalen i Stockholm som pågår 15-17 februari. Innan syfestivalen ska jag bli klar med en massa sy- och stickprojekt. Både för att jag ska ha dem när jag är där och några för att jag ska ge bort dem i samma veva.
Andra delen av februari är möjligheterna och tiden oändlig. Tänker jag nu. Men jag vet ju att när jag väl är där är det också en hel massa saker som ska fixas, stickningar som ska slutföras osv. Men just nu borde jag göra en lista på det som faktiskt ska bli klart innan jag ger mig av mot Sverige.

Få se nu...

  • grön-vita Spring Roses halvantar, drygt en färdig
  • tvåändsstickade sockor
  • Eagle Twist - teststickning av sjal
  • Kofta - ny egen design och jag vill ha stickat klart prototypen innan syfestivalen. 
  • Komet yogasockor
  • Sy en vinterkappa i grön ull. Har bara ritat mönstret än...
  • Sy klart två röda t-shirts, redan tillklippta
  • Sy en blus, som faktiskt också redan är tillklippt
Jo, jag ska faktiskt försöka bli klar med det mesta på listan. Sen kan det ju hända att det ändå inte blir klart eftersom jag faktiskt har en hel del annat på att-göra-listan också. Men om jag tar en sak i taget så kanske, kanske...

2 kommentarer :

Unknown sa...

Härligt med mål. Jag ser framemot att träffa dig i Stockholm , med eller utan alla projekten:-) kram Liselotte

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.