söndag 3 februari 2013

Nyans 36/365

Platanernas bark har många olika nyanser.

3 kommentarer :

krakel sa...

Älskar plataner. Önskar jag kunde ha en här hemma.

heidi sa...

bra illustrering av nyanser!

Elanit sa...

Hej hej!

Nej det kan nog stämma att folk drar sig på grund av ordverifieringen, det gör jag själv! Särskilt om jag sitter med mobilen för då är det nästan helt omöjligt att få det att funka! Ska se om jag inte kan plocka bort den. Men egentligen var det inte så mycket att jag beklagade mig över för få kommentarer, utan mer att jag undrade om det verkligen stämde att jag har så många läsare! 700- 800 i veckan låter inte rimligt när man aldrig hör av dem!
Jag ska absolut hälsa till stickcaféet i morgon! De kommer att bli glada att höra av dig, även om en hel del folk bytts ut sedan du var här. Vi har fått in en kvinna som är värsta stickesset och gör masor med spännande grejor och det har gett hela grejen ett lyft!