tisdag 1 januari 2013

Ett foto om dagen

Förutom att jag helt säkert kommer att fortsätta fota en gång i timmen när det är EFIT-dag har jag bestämt mig för att fota en bild om dagen under året som kommer. Jag skrev om det i mina morgonsidor häromdagen och idag har jag funderat lite mer över hur jag ska presentera det. Och döm om min förvåning när jag hittar ett inlägg hos Marika där hon berättar om att hon gått med i en fotoutmaning där man fotar ett speciellt tema 365 gånger under året.
Jag hänger på det här istället för att fota helt random. Idag blev det tema 4 - Alternativ. I lådan med garner finns det många alternativ till stickprojekt att starta.
Hela temalistan hittar du här och även under en flik under min toppbanner. Där länkar jag även till de bilder jag redan fotat.

7 kommentarer :

Marika sa...

Vad roligt att du också är med!

Mwap38 sa...

Fina färger i denna bild:) mjuka nyanser. Detta kommer att bli ett spännande år!/LindaÅ

Charlotta sa...

Ett alternativ är att köpa färdigstickat också. ;) För oss som inte är så duktiga i alla fall.

Annika sa...

Ett bra alternativ till sysselsättning ;-)

Eva Trillian sa...

Oj vad det händer mycket på din blogg... ja, bloggar! :) Snurrade runt länge innan jag hittade fototemat. Så bra. Då fick jag ju läsa en massa annat kul :)
Sticka är roligt. Även enkla saker. Vackra garner är alltid vackra :)
god fortsättning! På både år och utmaningar!

Maria sa...

Vilka vackra färger!

Anette Linnea sa...

Fint!