onsdag 5 september 2012

Höstskor

 När jag träffade goa vännen L i Sverige visade hon mig sina fina rosa skor som förresten passade mig perfekt. Jag ville genast kolla om jag hittade ett par till mig och kollade på brandos.se där hon köpt sina.
De fanns inte i min storlek men jag har tidigare handlat från zalando (länk till de svarta skorna) hemma i Frankrike och där fanns de. Men bara i svart och dessutom till reapris. Nu har jag fått dem och börjat mjuka upp dem med fuktiga strumpor. Det är lite i varmaste laget här än men i höst kommer de att bli perfekta.

10 kommentarer :

ylva sa...

Men så snygga!!! Jag dör , vill ha. Verkar vara lagom klack också

Maria i Falkenberg sa...

Otroligt snygga!

Jenny sa...

Men oj, vilka snygga. Grattis!

Pixi sa...

JIsses Vilken åtgång det kommer att bli på dem , bäst man skyndar sej ,!!hehe Tjo!!!

Manduzana stickar sa...

Åh, dom är riktigt snygga!

ylva sa...

Ville bara tacka för tipset! Nu är det par som är på väg hem till mig :)))

Lena Andersson sa...

så söta !

marremorr sa...

Jättefina!!=0)

marremorr sa...

Jättefina!!=0)

Sunna sa...

vansinnigt snygga, ser ut att vara perfekta dansskor